När någon skriver något offentligt kommer jag kommentera det om jag har en anledning att göra det. Jag är helt ointresserad av att provocera dig, men faktum är att jag inte tänker börja hålla koll på folk som inte vill att jag skriver något i deras trådar. Det råder yttrandefrihet i landet och skriver du en offentlig kommentar har jag ALL rätt att kommentera. Det finns två kategorier av inlägg där jag faktiskt ens kollar vem som skrivit inlägget innan jag säger något, (1) Riktigt bra och informativa inlägg och (2) inlägg som bryter mot reglerna. Jag kommer INTE börja specifikt leta efter ditt namn i alla inlägg bara för att du har svårt att hantera att andra människor tror annorlunda om saker än du gör.
Om du har problem med ett inlägg, skicka en RAPPORT. Om du börjar orsaka en massa onödigt tjafs i trådar bara för att jag råkar säga halv sju till dig kommer vi bli tvungna att vidta åtgärder. För att du ska slippa känna dig orättvist behandlad av mig kommer jag dock låta alla sådana ärenden behandlas av de andra moderatorerna/administratörerna. Jag rensar dock upp lite här och nu så att det inte är sidvis med gnäll och vi kan övergå till att hålla oss till ämnet igen.
Last edited: 29 juli 2012