Dags att ta bort beta

Discussion in 'Applikationsutveckling' started by buurd, Dec 1, 2010.

1. buurd

buurd Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Hejsan!

Jag har börjat umgås med tanken på att ta bort texten som varnar om att min applikation är beta på market. Tänkte kolla om det är någon här som skulle vilja ge lite feedback på om det är något som behöver fixas först. Jag kan tänka mig att jag är sorligt hemmablind i applikationen.

Appen heter MyDrinks och går att hitta på market.

Tack på förhand
    Roland

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

MINA ENHETER

Står det egentligen inte att man inte ska ha testrellar ute. De ber ju om extensive testing innan man släpper. Går ju att ha betatester här i forumet eller andra ställen.

3. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

Menar du i android avtalet?
    Trycker det är helt ok att lägga ut något som man skriver att det är en beta på. Det gör att folk förstår att det kan finnas lite buggar men att de kommer rättas till. Det man inte ska göra är att först släppa en Beta sen ta bort denna och sen släppa en färdigversion för det är bara jobbigt.

4. Nerderer

Nerderer Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Finns det något enkelt sätt att låta folk beta-testa utan att behöva skicka apk-filen till dem? Det smidigaste vore ju om man hade kunnat ladda upp sin app till Market men inte göra den tillgänglig för någon annan än folk som ska testa den. Är något sådant möjligt?