Dags att uppdatera telefonen! Vilken?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Stefan-1987, 10 jan 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Stefan-1987

    Stefan-1987 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2012
    Inlägg:
    266
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hej! I somras köpte jag min Galaxy Nexus då jag gjorde ett fynd från Netonnet, kostade mig runt 3000:- om jag inte minns helt fel. Då var jag garanterad att jag ville ha den, hade läst på bra om telefonen samt kollat in massa klipp om vad folk tyckte om den. Men känner mig att jag redan nu vill uppdatera mig själv. Skulle utan tvekan köpa den nya Nexus 4 men den är väldigt lik Galaxy Nexus, så de går lite bort. Älskar gränssnittet och men den är för lik som sagt. Har även funderat på en schysst Xperia från Sony, dock känns de som att Sony bara öser ut telefoner nu för tiden. Ska jag köpa en telefon då känns de lite tråkigt om det kommer en fetare strax efter. Galaxy S3 är säkert är schysst telefon, något med den jag inte gillar. Kanske att den har en knapp längst ned, har vant mic med touch-knapparna. Hade en HTC Desire HD för länge sedan, men sålde den för jag tyckte att den drog galet mycket batteri. Dagens HTC verkar vara lite schysstare då de leverar hörlurar och musik från beats?

    Ska jag kanske vänta till våren och se vad som finns i butikerna? Eller allmänt vänta till den nästa Nexus telefonen?

    / Stefan
     
  2. Spode

    Spode Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2012
    Inlägg:
    337
    Mottagna gillanden:
    94
    Telefon:
    Huawei P9 plus Dual-Sim

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Huawei P9 plus Dual-Sim
    Telefon 2:
    LG G4 Dual-Sim
    Platta:
    Nvidia Shield Tablet
    Det finns alltid nyare och fetare telefoner runt hörnet, om man tänker på det viset blir det nog svårt att hitta en mobil.

    Om du har möjlighet, åk till en butik och kläm lite på de olika modellerna!

    MÅnga pratar gott om Note II, men den är kanske för stor för dej?
     
  3. John-Erik

    John-Erik Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    787
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Kolla lite på youtubeklipp där de jämför Galaxy Nexus med Nexus 4. Så får vi se hur du känner dig. Själv har jag en Galaxy S2 LTEoch gillar Nexus 4 starkt. Men jag kommer inte lämna 4G. Å det känns inte det mig så farligt att hoppas på att nästa Nexus har 4G. Stillar mina begär med Nexus 7 så länge.
    Jag gissar ändå att största prestandauppgraderingen är till Nexus 4 ;) om inte typ PadFone 2 om man tittar på ett helt annat perspektiv med att kunna docka till en surfplatta..

    Visade sig att jag Tapatalkade via min Asus Transformer
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.