Ska jag be om ursäkt för att jag inte är nöjd med att ha köpt en mobiltelefon för 5000kr som inte går att föra en normal konversation med? Ville jag ha en handdator så hade jag köpt en sådan. Låter som du vill att folk inte ska säga något negativt om X 10:an

. Tycker inte att det är helt orimligt att gnälla lite om telefonen inte uppfyller baskraven. Hoppas du inte går i taket nu, men jag tycker detta problem borde ligg högst upp på SE:s lista på fixar:
Fearkill, du skriver ovan att det är en fix på gång. Var har du fått det ifrån. Var har du fått info ifrån att det ska ta mellan tre veckor och två månader? Undrar bara hur du kan veta när SE själva inte vet. I mina ögon ser det ut som att det är dina egna spekulationer som du förmedlar här och gör dom till en sanning. Sådan info kan jag vara utan.
För övrigt har jag läst tråden du hänvisar till ovan. Jag kan inte se att de har lovat någonting, mer än att de arbetar på problemet. Frågan har ju "bara" varit uppe sen april och nu har de "arbetat" på problemet några månader utan att ge information om problemet går att fixa, när det i så fall blir fixat och vilket resultat vi kan förvänta oss. Problemet är att den informationen inte kommer.
Jag är inte nöjd med volymen på telefonen för att jag inte kan använda den som telefon när jag vistas i lite bullriga miljöer. Jag är heller inte nöjd med att man inte får besked om status i ärendet, från SE. Om du tycker att jag inte ska vara missnöjd med detta får stå för dig.
Click to expand...