Hej på er. Är det någon mer än jag som tycker standard webbläsaren i wildfire är ganska dålig? Långsam svår med koder och inloggning Fattar inte om den går att stänga ner och om den drar mycket batteri när den är igång Jag funderar på att pröva någon annan från market, har ni några förslag? Hoppas annars på bättring när uppdateringen 2.2 kommer
Efter jag bytte simkort då mitt gamla ifrån tre var, ja låt oss säga skit blev allt bättre. Min gamla måttstock 5800;an blev ifrån sprungen i ett nafs. Det laddade upp och flöt bättre med deafault browsern. Såsom cash is king är deafaault king. I mitt fall är det odiskutabelt. Dolphin och opera till trots.
Jag har iofs inte använt xScope men jag tycker inte om Dolphin, iaf inte när jag provade den i våras, nu kan det ju ha hänt mycket sen dess med den, men då tyckte jag mest den var svår och jobbig att ha och göra med
Det finns några videoklipp som visar att HTC Wildfire har lite långsammare webbläsare än Desire, men annars fungerar den bra!
Jag tyckte precis som du att Wildfires original webläsare var slö så jag installerade Opera och är mer än nöjd med den.
har provat senaste versionen av Opera och Dolphin, tycker fortfarande defult browsern är bättre än dom. Både wifi och 3g.
Jag håller med att default webbläsaren är ganska kass. Just nu kör jag med Opera då jag surfar 3g men problemet är att den läsaren inte lyckas hantera inloggning på universitetets Wifi nät (man skriver in användarnamn och lösen via startsida) så jag är tvungen att växla mellan dem. Opera är dessutom inget vidare då man vill surfa webbsidor som de är, där gör andriod läsaren ett mycket bättre jobb.. Vinnaren är den som först levererar adblock, något som jag saknar BITTERT just nu.. skulle aldrig komma på tanken att låta min nya fina laptop kämpa med reklambanners trots att den skulle äga upp den mest reklamtyngda webbsida. Min stackars telefon däremot får oskyddad kämpa vidare
Tur för dig då att Adblock finns tillgängligt Jag har själv inte testat dessa så jag kan inte säga något om de är bra eller anus. Adblock v0.5 Installeras som en app från market Adblocker v1.0 (pre beta) Installeras som ett tillägg till webbläsaren Dolphin HD via market (Fungerar enbart med Dolphin HD) Have fun!