på sista tiden har telefonen börjat klaga på att det är dåligt med utrymme. Kollar jag i inställningar så har jag ca 15 MB ledigt. Avinstallerade några appar som jag inte använder längre. Efter ett par dar så börjar den klaga igen. Kollar man hur mycket data programmen tar upp, så ser jag att e-post appen tar upp runt 26 MB, varav 12 KB är programmet. Det finns ingen "Rensa Data" knapp, och "Rensa Cache" är utgråad. Gick in i appen och tog bort alla mail från alla mina konton, men det hjälpte inte, den tar fortfarande upp lika mycket utrymme. Nån som vet hur man kan fixa detta? Det måste vara något annat som käkar upp mitt telefon minne också, jag har inte många appar kvar att avinstallera, och det löser ju bara problemet tillfälligt.
Jag bet i det sura och gjorde en fabriksåterställning. Typiskt nog så fick Market spatt när jag installerade en ny app, innan jag hade uppdaterat de jag hade tidigare. Så efter att jag installerat den så försvann tydligen all historik över vilka appar jag hade. Men men, man får väl se det positiva, de jag inte kommer ihåg att jag hade behöver jag antagligen inte heller.
Tråkigt att det sket sig med market efter återställningen men annars så verkar det göra susen för minnet. Återställde min idag & hade innan ca 25 mb ledigt, efter återställningen & att jag lagt in alla appar igen så har jag över 65 mb ledigt! Sent from my HTC Hero using Tapatalk