Data Usage i ICS och Titanium Backup

Diskussion i 'Frågor och support' startad av lassekongo, 1 jul 2012.

1. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Är det någon som vet hur man gör en backup av Data Usage, alltså System settings - Data Usage, med Titanium? Det finns något som heter "Data Usage (Policy & stats)" i Titanium men det verkar inte vara rätt. Så är det någon som har koll på vad man ska göra en backup av för att spara data usage med Titanium? :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

2. ToJa92

ToJa92 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Google Pixel 2
  3. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Jo, jag såg den tråden också och har provat vid ett antal tillfällen. En gång sparade jag filerna till minneskortet, tog bort de andra från /data/system, startade om, lade tillbaka dem och startade om och då fanns inte historiken kvar. Efter att ha använt telefonen ett tag kom den tillbaka.

Sist jag bytte funkade det inte. Bytte i och för sig också rom den gången och nu står det att jag använt 26 mb och listan med appar under grafen visar en total på kanske 50 mb :) Men det kan ju bero på rombytet...

Med Titanium verkar det inte vilja fungera över huvud taget trots att det är samma filer som backas upp som de jag kopierade till minneskortet med Root Explorer. Det funkar inte även om jag inte byter rom.