Data2Whatever - massor av minnesplats

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av MaruCat, 8 feb 2011.

1. MaruCat

MaruCat Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tänkte höra om det är någon annan som testat "Data2Whatever" och vad era erfarenheter är och om ni stött på några problem.

Själv kör jag sedan en vecka med MIUI_Au 1.1.28 D2 Release – Experimental Data2Whatever http://www.miui-au.com/miui_au-1-1-28-d2/ och jag är sjukt nöjd med allt utrymme jag fått på telefonen och med MIUI överlag också för den delen. :)

Jag har ett 16GB minneskort med en 1,98GB ext3. Ja, jag vet att storleken på min ext3 verkligen är på gränsen för vad man borde ha men jag visste inte det när jag gjorde den... :P Jag har 165 appar installerade och har fortfarande 1,7 GB ledigt på min ext3. Internal storage står ju i och med detta också kvar på 118 MB precis som efter jag flashat ROM:en.

Jag verkar ha hur mycket minne som helst att lägga appar på. Eller har någon stött på en gräns där telefonen inte orkar med? Det enda jag märkt är att det kan ta lite tid när min långa applista ska laddas ner till olika program som t ex Market och Titanium backup, men där var den lite seg redan innan. I Quadrant Standard får jag 1774 i resultat och jag har inte lagt märke till några stora förändringar i batterlivslängden.

Igår lyckades jag dock få telefonen att hänga sig och då blev jag lite nervös efter att ha läst att eftersom allt ligger på minneskortet kan det bli problem att starta upp den igen om man måste ta ut batteriet. Men det var inget annat att göra där och då så jag plockade ur batteriet och telefonen startade snällt upp som vanligt.

Är det här för bra för att vara sant eller är det dags att uppgradera från att älska sin Desire till att avguda den?? :-*