Skänkes: Datorprylar

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Etienne, 1 mar 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Etienne

Etienne Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Håller på att rensa ut bland lite prylar inför en kommande flytt.

Jag vill bli av med grejerna denna helg. Är det ingen som nappar till söndag kväll så gör jag mig av med grejerna under kommande vecka.

Följande datorprylar m.m. skänkes till den som betalar frakten (Schenkerpaket).

I paketet finns ett moderkort; MSI P45 NEO, samt ett ganska tyst 400W Nätagg (Silver Power).

En av ovanstående är med eventuellt något defekt. Detta eftersom datorn innehållande dessa inte ville boota ordentligt. Det visade sig senare att RAM-minnet var kasst. Men det kan lika gärna vara en tillfällighet och felet kan lika gärna vara i någon av dessa komponenter (antagligen moderkortet då, men jag kan inte utesluta nätagget).

I paketet ingår också en kylare från Cooler Master: http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-air-cooler/hyper-tx3/. Även denna är ganska tyst och inte så mycket använd. Den kommer med de delar som ansluter mot Intels sockets (775 m.fl).

Sedan har vi en grön laser, märkt 1 mW (och således tillståndsfri). Detta är ingen vanlig pekare, utan den har en kalejdoskop-effekt, typ... Man får i alla fall en kaskad av små punkter som kan roteras på lite fräna sätt.

Sist men inte minst så har jag kastat in lite andra småsaker. Någon kabel, en extra fläkt. Någon täckplåt, etc...

Jag har haft lite dåliga erfarenheter av att möta upp folk som aldrig kommer. Eftersom jag vill bli av med grejerna i helg så säger jag helt enkelt att avhämtning inte är ett alternativ.

Paketet med hela kalaset mäter 36*36*25 cm och väger strax under 4,5 kg. Det kostar 90 kronor att skicka med Schenker inom Sverige. Det är också det enda man betalar för att få prylarna.

Frakten betalas via Swish eftersom jag vill göra klart affären denna helg. Jag väntar inte på att någon "old-school" banköverföring ska trilla igenom i början nästa vecka.

2. Zerge

Zerge Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    528
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    Hej, jag är intresserad av detta, är betalning genom Paypal ok?

3. DaLemon

DaLemon Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90

MINA ENHETER

ge mig ditt mobnummer så för jag över 100kr :)

4. Etienne

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Njae, det var inte riktigt vad jag var ute efter. Men vi säger såhär, ifall personen nedan drar sig ur så kan du få betala med PayPal, under förutsättning att du betalar alla avgifter.

Du har PM inom kort.

5. Etienne

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Prylarna är på väg till sin nya ägare. ;)

Tack för visat intresse!

DaLemon gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.