Defrost + Orginal "Phone/Contacts"?!

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av pixen, 2 november 2010.

1. pixen

pixen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenixen gottfolk! Sitter här med en liten fundering, har både googlat runt lite och kollat lite olika forum men inte hittat det jag letar efter riktigt så tar och gör en tråd här på mitt favoritforum. :)

Drog in Defrost(senaste) på min Desire för ett par dagar sen, är fruktansvärt nöjd och jag tycker telefonen rullar på bättre i allmänhet än vanliga Froyo.

Dock så saknar jag något från orginalet, och det är själva "Telefon" paketet eller vad man ska säga, det man använder när man söker efter kontakter och ringer folk, tycker det är jäkligt smidigt på Froyo där man trycker på "Telefon" och man får fram en knappsats samt kontakter, sen får man antingen skriva nummer eller namn, båda fungerar ju, och jag blev ju tyvärr väääääldigt kär i detta...

Hittade en tråd på ett forum där det fanns att ladda ner orginal froyo "Phone/contacts" men efter jag installerat kraschar det bara...

Någon som kan hjälpa mig? :)

2. io53

io53 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Tror tyvärr inte du kan ha installerat HTC Sense kontanter i en non-sense rom

3. pixen

pixen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej det kanske tyvärr är så... :(

Sent from my HTC Desire

4. Fennec

Fennec Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

5. pixen

pixen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för tipset, det där verkade ju precis som det jag är ute efter. :)

Enda saken är, går det att synca kontakterna med facebook me det där? har lekt runt lite nu och jag kan då inte hitta nå, förutom det är det ju perfekt!

Edit; Sammanlänkningen i Defrost mot Facebook jämfört med orginal är ju verkligen piss :(
    Det var ju guld att få alla kontaktbilder lite snabbt och enkelt och om den inte hittade var det bara enkelt och länka samman, det går ju i principen nu med, men det fungerar skit dåligt. :(

Någon här som kör Defrost Rom och lyckas få alla bilder från FB på ett bra sätt? Isf hur

Last edited: 2 november 2010