Dela med dig av dina invites

Diskussion i 'Off Topic' startad av danielc.se, 21 mar 2013.

1. danielc.se

danielc.se Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Alla forum behöver en tråd där man kan dela med sig av sina invites. Eftersom jag inte hittade någon sådan tråd här tar jag mig helt enkelt friheten att starta en själv.

Hur går det då till? Jo, om du sitter på invites till någon rolig tjänst och känner att du vill dela med dig av dem till andra Swedroiders skriver du helt enkelt ett inlägg i tråden där du berättar vad du har för invites och hur man kan få en av dig.

Vill man byta en invite mot en till en annan tjänst är det helt okej, vill man ge bort utan motprestation är man en vardagshjälte. Så sätt igång och dela med er nu! :D

2. danielc.se

danielc.se Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Jag kan ju börja. Jag har inte invites till så många tjänster, men jag sitter i alla fall på ett antal invites till Joors. Det är ett reklamfinansierat mobilt bredband utan månadsavgifter.

Med en invite kostar ett SIM-kort endast 295 kronor. SIM-kort med modem kostar 495 kronor. Sedan är det inga avgifter (förutom frakt) för din uppkoppling. Mer info finns på http://www.joors.com.

Är du sugen på en invite är det bara att höra av dig här eller i PM. Jag behöver en e-postadress. Först till kvarn!

3. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    En kod med fri frakt (cdon)?
    En kod med 50% rabatt på en video on demand-film (cdon)?
    En kod med 10% rabatt på valfri vara (24.se)?

Last edited: 21 mar 2013