Demo i Stockholm?

Discussion in 'Optimus 2X - Allmänt' started by w00t, Apr 27, 2011.

1. w00t

w00t Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

har sprungit runt i diverse butiker runt om i Stockholm och inte hittat någon som har ett demoexemplar. någon som vet.något? vill gärna pilla lite jag bestämmer mig :)

2. Wwax

Wwax Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Vet att OnOff har haft killar och tjejjer i butikerna som demat telefonerna på plats, var ett tag sen sist jag vågade mig dit då jag antagligen kommer slå dom på käften bara för att dom kan ha minsta anknytning till LG...

OBS, ska du köpa en Optimus 2X så gör det i en butik! Gör det på nätet så kan du hamna i samma helvete som mig, med en telefon som inte går att använda och inte en möjlighet att få den utbytt samt stånga dig blodig mot ANOVO och LG.

EDIT: Ser förressten att du har en Desire, lägg på CM7 och vänta på att HTC Sensation kommer ut istället, hoppa över Optimus 2X, det är inte en färdig produkt och LG's servicehanterande är under all kritik (frånsäger sig allt ansvar MAO).

Last edited: Apr 27, 2011
  3. TookieDroid

TookieDroid Senior Droid Medlem

Telefon:
    iPhone XS 256GB

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone XS 256GB
    Jag lekte med en demo exemplar i en tele2 butik i kista gallerian i stockholm. Men gå till den närmaste tele2 butiken och kolla ifall det finns en demo där :)

4. w00t

w00t Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Sprang runt till 3st The Phone House, 2 Telia och 1 Telenor. Inga hade. Ringde sedan MediaMarkt och de hade en framme :)

Kändes rätt najs. Gillade storleken på 4", tycker t.ex. Desire HD är waaay to big.

Så, för att vara ont: Finns demo hos MediMarkt i Nacka Forum! 10 min från slussen.

5. psivnert

psivnert Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Varför är den inte en färdig produkt?
    Min funkar hur bra somhelst!