1. Dubbelsurf – äntligen tillbaka! Få 14 GB istället för 7 GB för bara 145kr/mån! Inte i 3 mån, inte i 6 mån, utan exakt så länge du behåller ditt abonnemang. Se alla erbjudanden på fello.se
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Den stora tillbehörstråden ZenFone 9

Diskussion i 'Zenfone 9' startad av Swedroid, 28 jul 2022.

1. BigF

BigF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    439
    Operatör:
    Telia/Tre
    Telefon:
    Asus Zenfone 9

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia/Tre
    Telefon:
    Asus Zenfone 9
    Då jag inte lyckats hitta något tunnare skal med lite bättre grepp än originalskalet som fallit mig i smaken så kom jag idag på den briljanta idén att klippa till ett gammalt skin jag hade liggande till min S22 Ultra. Förutom att sätta det på baksidan satte jag också dit tunna remsor längs sidan av skalet. Riktigt nöjd med resultatet faktiskt!

IMG_1496.JPG

Englund81 och poipen gillar detta.
  2. fonzeka

fonzeka Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kan rekommendera detta annars https://www.amazon.se/dp/B0B8N553ZN/
    Var lite skeptisk till det fejkade kolfibret men det är inget man ser eller tänker så mycket på i verkligheten.
    Vart positivt överraskad på passformen och känslan, ytan på baksidan påminner lite om telefonens.

Jesah gillar detta.
  3. Mentzer

Mentzer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Har avvaktat och väntat på att något bra ska dyka upp men slog till slut spontant till på:

IMAK UX-5 Series Asus Zenfone 9 5G Shockproof TPU Skal - Transparent Black - Köp här | Teknikdelar.se

99:- kr va tillräckligt billigt för att testa eller ha provisoriskt.

Klassiskt silikonskal med bra passform. Lite slappt på sidorna om man är van med hårda skal men inget som jag stört mig på. Absolut inga rekord i tunnhet så verkligen basic men skyddar bra om man som jag ibland behöver lite extra när jag härjar i skogen eller sportar.
    Täcker största linsen med en hårsmån, skärmen har gott om skydd om den skulle landa neråt.
    Fanns även i helt transparent.
    Vet inte om Imak är stor tillverkare men har haft det på min gamla Pixel 3a och varit nöjd.