Rootade och flashade min Desire för ett par veckor sedan och har efter detta haft problem med att mobilen fryser allt för ofta vilket gör att ja måste hårdreboota (rycka batteriet)..
Ja kör senaste leedroid (v3.3.3).
Märker ju inte alltid direkt när mobilen fryst men det händer väldigt ofta i samband med telefonsamtal, te.x att motparten lägger på och då fryser mobilen.
Sen var jag med om i helgen att när ja hade igång mobilt nätverk och gick in i en byggnad där det fanns 0% mottagning och när mobilen då inte hittade nät så frös den.
Ett annat symptom är att när jag försöker gå in i samtalshistorik för någon så får jag meddelandet "processen com.android.htccontacts för programmet Kontakter stoppades oväntat. Försök igen." *Tvinga fram en stängning*
Jag provade o flasha en gång utan att köra factory reset men den var ju rätt instabil så tänkte att ja väl får köra en ordentlig wipe så tog backup på lite allt möjligt med titanium backup, mycket inställningar osv. Funderar på om det kan vara någon inställning som får fram fenomenet?
Tänkte att där kanske finns någon här som kan ge mig lite tips o så innan ja provar o flasha om en tredje gång. Har sökt runt lite men inte hittat någon med liknande problem. Hoppas ni har överseende om problemet redan är kännt.
Tack o hej!
Last edited: 12 december 2011