Kollar man på EU versionen på CDON.com så står det "OBS Meny språk: Engelska, Tyska, Spanska, Franska, Italienska, Hollänska och portugisiska" men blir det svenska i HELA telefonen och ingen svengelska? Hur går man tillväga?
såg att de sänkt priset duktigt! 4299:- för en desire HD!! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=712468
Ok, men blir HELA telefonen svensk då eller blir vissa applikationer på engelska och andra på svenska typ.
Applikationernas språk blir på det språk som personen som gjorde dom gjorde det på Bara för att telefon språket är svenska så blir inte alla apps på svenska..
Jag köpte min HTC DHD på Televaruhuset (som alla säger är bluff) för 4100kr inkl frakt (billigare nu) den var spansk eller nåt när den kom tryckte in mitt Telenor kort och startade och allt blev svenskt i telefonen automatiskt. även åöä direkt i tangentbord jag kan inte hitta nått som inte är svenskt i den. men det går inte att välja Sverige som land. vet inte varför.
vill bara tillägga att DHD är en grym lur jag hade den vanliga Desire innan (min kära fru fick ta över den) och DHD är bättre milt sagt men min jävla sim korts lucka sprack första gången jag skulle ha av luckan men HTC säger dom ska skicka en ny. (bra support)
Jag köpte min DHD från all-teknik. När jag satt i mitt Telia kort, så blev allt svenskt om jag tryckte nästa utan att välja nån av dom andra språken, även fast den stod föribockad på engelska (svenska fanns inte med) Och nu är ALLT svenskt. Sent from my Desire HD using Tapatalk