Hej.
Jag har haft min en månad nu.
Valde den för att jag giller Sense, jag tycker att HTC lyckats med någonting som fungerar "out of the box", ett gränssnitt som passar mig, och är anpassat för Sverige från början.
Kör dock Touch Down för mailen mot exchange, men i övrigt behöver jag inga appar för funktionen.
Hade en HTC Hero tidigare och även en Galaxy S (ej den nya 2:an), och med Samsungen fick jag alltid problem med seg hantering av exchangemailen efter några veckors användande.
Men Heron fungerade från dag 1, så jag har gott förtroende för HTC:s lurar.
Den känns dessutom lika rejal som Heron när man håller i den, och jag gillar det något mindre formatet.
Använder ett Plantronics headset, och det går bra.
Gillar dessutom den snabba starten, den är ju igång på några sekunder på morgonen, vilket tyvärr avslöjar att jag faktiskt stänger av den på natten
Valde faktiskt mellan Desire S, Samsung GS2 och Motorola Defy.
Motorolan vinner på sin stryktålighet, så vi får väl se om jag gjorde rätt val, men Sense och mina erfarenheter av HTC vägde över för Desire S.
Tidigare Samsungmodellen var en dyrköpt besvikelse för mig, så jag vågade inte chansa på den, men den kan ju vara bra, det har jag faktiskt ingen aning om, dock lite för stor i formatet tycker jag.
Skulle jag få önska någonting så är det det reptåliga gorrillaglaset, som båden Defy och GS2 har, varför är det inte standard på alla mobiler ???
Tror inte att det skulle kosta mer än de dyra skärmskydden som säljs.
M.V.H
/Tobias
Click to expand...