desire storlek

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av fillekille, 26 apr 2010.

1. fillekille

fillekille Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

har sett många vids med desire men undrar bara om ni tycker att storleken på den är bra elr om den är för stor. dvs.jag vill inte behöva ha på mig pösiga jeans bara för att kunna ha mobilen i fickan =P. och om jag ska smsa/styra mobilen vill jag kunna göra allt utan att behöva gå i landscape. o röra från "BOTTEN till toppen av mobilen med tummen utan att behöva anstränga sig.

(((vet att jag de finns massa jäförelser med andra mobiler på youtube men ville höra med ord. ifall någon lidit av att den kanske är för stor?:)

2. Mr_Snarl

Mr_Snarl Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag var lite orolig för detta själv. Har alltid haft problem med att mobilen känns som en jobbig klump i fickan. Men denna är så pass tunn, att jag t.o.m ibland fått känna efter med hanen på fickan så jag inte glömt mobilen någonstans. Den ligger perfekt i min ficka. Bara tänk på att inte ha nycklarna i samma ficka :)

3. Lucidor

Lucidor Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Skönt! Tack!

4. andreas81

andreas81 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Precis som Mr_Snarl var jag också orolig, till och med efter jag känt på den i butik. Dock hade den ju larm-anordningen på sig i butiken, vet inte om detta påverkade mitt intryck men mitt första och bestående intryck när jag fick luren var/är att den är mindre än jag upplevt på filmer!

Kort sagt mycket nöjd med storleken på luren i förhållande till skärmytan man får, klart nöjd med att jag inte lätt storleken påverka mitt val till att köpa Legend istället! Inte sagt att den inte har nackdelar, det har alla lurar, och t.ex. väger Desire utan tvekan ganska mkt, men jag är nöjd :)

// Andreas

5. yottabyte

yottabyte Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Den är nästan exakt lika stor som en iPhone 3GS. Tycker den passar bra i jeansfickan och som Mr_Snarl sa så måste jag också känna efter så den är med ibland :P Inte för stor. Inte för liten. Lagom :P