Desire vs HD vs Incredible

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av MetMats, 7 jul 2011.

?

Vilken av dessa telefoner skulle du välja? Motivera gärna i tråden.

Poll closed 18 jul 2011.
  1. HTC Desire S

20,0%
  2. HTC Desire HD

0 röst(er)
    0,0%
  3. HTC Desire S

80,0%
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. MetMats

MetMats Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har en Desire som jag är supernöjd med. Men nu ska tydligen mobilflottan uppgraderas, och då får vi välja mellan följande:

HTC Desire HD
    HTC Desire S
    HTC Incredible S

Tycker personligen inte att steget från min Desire är speciellt stort, men tänker inte klaga då jag får loss den som privatteleon nästan gratis. Nya Sensation anses för dyr, och jag tror vi har fått en bra deal på dessa, så att argumentera för något annat är bortkastad tid.

Rätt likvärdiga, och det naturliga för mig är Desire S. Samtidigt så lockas jag av en något större skärm, men tror att jag skulle uppleva HD som klumpig i längden, varför Incredible känns som en bra medelväg.

Erfarenheter, tips och råd tas med andra ord tacksamt emot. Även en 2.3 uppdatering till min Desire om HTC läser detta ;)

Tacksam för alla svar!

/Fiskarn

Last edited: 7 jul 2011
  2. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Har själv DS & är grymt nöjd men det låter på dig som att IS skulle passa dig bättre då du vill ha en något större skärm.

DS har en sanslös kvalitetskänsla, IS inte lika bra men en skärm som fungerar något bättre ute i solen. Ptestandamässigt så är dom väl likvärdiga.

HD tycker jag inte om men det är helt personligt, då skulle jag hellre välja IS men det beror mest på att jag tycker att gränsen i storlek går vid 4".

Har du inte möjlighet att testa dem? Det vore det bästa :)

3. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

HD:n vänjer man sig vid ganska fort :) men tror att IS batteri håller längre :) DS har min far och han tycker om den men hade väl kunnat tänkt sig snäppet större skärm i arbetet med dokument och mail :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.