Desire VS Legend

Discussion in 'HTC Allmänt' started by Toydroid, Aug 6, 2010.

1. Toydroid

Toydroid Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har varit 100% säker på att desire är rätt telefon för mig, det har inte funnits nån annan, men med tanke på den rådande bristen på desire lurar, så har jag börjat fundera på om man ska välja någon annan istället. så nu är frågan till er, vad anser ni vara dom största fördelarna med att välja desire gentemot legend, och var snälla och beskriv varför ni tycker som ni gör. Det gör det enklare för mig att bilda en uppfattning om hur dom är :)

2. daven

daven Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Fördelar med Desire gentemot Legend är bl a:

+ Större skärm/Högre upplösning vilket gör det lättare att surfa.
    + Froyo
    + Bättre processor (Vilket du dock inte kommer märka av annat än om du kör väldigt tunga program)

Nackdelarna är:

- Sämre batteritid
    - Dyrare, om än inte mycket
    - Inte lika snygg :P

3. iNDePeNDeNt

iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Sitter själv och funderar i samma banor. Hur stor är skillnaden i riktig prestanda egentligen? Har en Desire själv och är tok nöjd med allt utom storleken... den är lite för stor för min smak. Funderar på att byta till en legend men de är några grejjer som får mig att tveka: När kommer den få FroYo? Kommer divx/avi flyta lika bra? Hur är det med BT/WiFi problemen, kommer det fixas lr har det fixats?
    Film är nog det tyngsta jag kommer att köra på min lur då jag inte spelar. Så att de flyter är viktigt för mig. Samt BT och WiFi, mkt viktigt att de funkar minst lika bra som på Desire.. Någon kanske redan har testat de två ordentligt och kan göra en jämförelse?