Det spökar i min Hero!

Discussion in 'Hero' started by k0rf, Sep 8, 2010.

1. k0rf

k0rf Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hallå där!

Ja som rubriken skriver har jag någon form av gast i min lille hjälte.
    Problemet är att jag inte verkar kunna göra något med minneskortet varken på telefonen eller via Windows...

Jag har testat att ta bort filer i ASTRO och då blir det "Unable to Delete". Kopplar då mobilen till datorn, startar i recovery och försöker formatera via windows. Det står att allt är frid och fröjd, "Formatering klar" men sedan när jag tittar på minneskortet ligger ALLT kvar. Jag kan även ta bort objekt, och nog fan jobbar datorn med att ta bort filer och jag kan lägga in nya. Men sedan när jag kopplat bort mobilen från datorn finns ändå inga av de filer jag lagt dit.
    Konstigt nog ligger de filer jag såg förvinna kvar där de låg innan... Mycket skumt!

Har beställt ett nytt minneskort då jag antar det är pajj men vill ändå veta om jag kan rädda detta eller vad det är för fel?

MVH
    // Kevin

2. ppihC

ppihC Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hade samma problem förut, det blev av att jag rev ur minneskortet utan att göra säker borttagning.. jag formaterade om kortet på flera datorer, det funkade jättebra och inget hamnade på det.. men så fort jag stoppade det i telefonen så hamnade allt på det igen :S haha.. aja köpte nytt kort och har inte haft några problem sen dess :)

Lycka till!

3. Dendu

Dendu Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Om det händer både på datorn och mobilen så är det förmodligen fel på minneskortet, bara att köpa ett nytt.
    Eller så sitter det ett litet spöke i minneskortet och jävlas med dig. :)

4. k0rf

k0rf Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Jo misstänkte att det e trasigt... Inte mycket att göra åt, ett nytt 16 gb class 4 e på väg iaf :)