Problem: Det står "läser in.." i över 30 sekunder när jag återgår till hemskärmen...

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av PiZZaMaN, 9 apr 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. PiZZaMaN

    PiZZaMaN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2012
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Hej, har några problem med min HOX. Har sökt lite men jag kanske är ensam om detta problem?

    Det står "läser in.." i över 30sekunder när jag återgår till hemskärmen efter att ha gjort något tex surfat, kört Facebook eller kikat lite på film mm.
    Inte varje gång men väldigt ofta.
    Trycker jag på menyknappen när jag är klar med det jag gjort kommer bakgrundsbilden upp, inga ikoner dock en ruta i mitten där det står "läser in..." och en grej som snurrar. Kollat flera gånger och det tar över 30 sekunder innan den laddar hemskärmen.

    Någon mera som upptäckte detta?
     
  2. Fpow

    Fpow Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 feb 2010
    Inlägg:
    177
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    får samma problem då och då... :( uppdatering kommer väll lösa det kan jag tänka
     
  3. dannee

    dannee Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 jun 2011
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    När jag hade min sensation och pillade lite i utvecklaralternativ så fick jag exakt samma sak som du säger.

    lösning: systemåterställning.
     
  4. PiZZaMaN

    PiZZaMaN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2012
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Där inne har jag inte varit vad jag minns.
    Det innebär att jag måste göra om allt jag hittills gjort så som ladda hem alla appar och sortera dom i mappar, ladda hem bakgrunderna och allt annat pill antar jag. Tycker inte man ska behöva installera om sin telefon när den är ny för att den ska funka bra.
    Den laddar dessutom inte som den ska. efter en timme med original laddaren i har den 2% mindre batteri :( får dessutom dålig hastighet med tp test på 3g nätet via 3. i princip alltid högre ut än in.
    När man tar kort i "burst-mode" och håller inne så det låter som den tar minsta 12 kort så är det bara 4 st tagna sen.
    kort och stel laddsladd.
    Budgetlurar (förvisso inte testat dom än) men tycker dom minst kunde skickat med dessa http://www.htcaccessorystore.com/se/p_htc_item.aspx?i=229925&phone=229814

    Sen några smågrejer jag stör mig på som placering av laddkontakten (vill ha den nere) men det visste jag om innan och kan leva med.
    Lite besviken på kameran oxå och då framförallt fokusen.

    Inte det här jag "betalade" 5-6000kr för...

    Inte bara dåliga grejer med den. skärmen är grym. Gillar materialet den är gjort i även om det är halare än det i Desiren.
     
  5. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

    Jo det är Sense som är tvungen att starta om.

    Jag får det enstaka gånger.

    Bugganmäl till HTC !
     
  6. goa200

    goa200 Kid Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    3 jun 2009
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    162

    MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.