DHD - Spotify över BT, problem efter samtal

Diskussion i 'Desire HD' startad av dmi, 8 jun 2011.

1. dmi

dmi Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tja,

Jag har problem med min DHD när jag spelar musik över bluetooth till bilstereon med spotify.
    Vi inkommande eller utgående samtal så pausas musiken, men efter samtalet så återuppspelas inte musik där den pausade innan samtalet, det blir bara tyst. Enda sättet att få tillbaka musiken är att trycka på "NEXT TRACK" på bilstereon eller från spotify i telefonen.

Jag hade inte det här problemet från början, jag är osäker om jag fick problemet när jag uppgraderade till android 2.3. Jag har t.o.m. rootat min DHD och lagt in Android Revolution HD 5.1.9, samma fel med den.

Min polare har en Samsung Galaxy S och den fungerar utan problem så jag tror inte att felet ligger i bilstereon.

Jag kommer nog flash in "LeeDrOiD HD v2.2.3" men vill bara kolla om det är någon mer än jag som har detta problem?

2. chucken

chucken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    318

MINA ENHETER

Japp, jag har samma problem. Det funkar att flytta fram lite i låten och trycka play oxå.

3. dmi

dmi Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Så, nu fungerar Spotify med BT som det ska, jag drog in "LeeDrOiD HD v2.2.3". Problmet verkar ligga i android 2.3 då jag testade med den originala 2.3 romen samt Android Revolution 2.3.