Problem: Display och värme problem, Xperia v

Diskussion i 'Xperia V' startad av Fnatrik, 21 januari 2013.

1. Fnatrik

Fnatrik Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, har och har haft div problem med min lur. Så lite historia om vad som hänt: köpte telefonen för lite mer än tre veckor sen och den har varit inne på rep två gånger på den tiden.

Det första som hände var att skärmen bara dog helt becksvart (givetvis dagen efter att DOA tiden gått ut) så in på rep dem bytte då display och uppdaterade mjukvaran fick ut telefonen och den fungerade i 40 min så det som hände den gången var att skärmen lös som den skulle men svarade inte på kommandon gick inte att låsa upp osv, lämnade in telefonen igen. Fick den åter i fredags (dem byte displayen igen och mjukvara)och nu upplever jag problem med belysningen till displayen som opålitlig (ändrar ljusstyrka själv, ibland ljus och ibland som om den vore avslagen).

Så vad gör jag? Reklarmerar skiten?

Under den tiden jag haft telefonen vilket är totalt 9-10 dagar på dessa 3-4veckorna har jag märkt att den blir snuskigt varm utan anledning och drar mycket batteri. Kan man på något sett se vad som gör att telefonen arbetar utan att jag använder den?

Ps har haft iPhone sen 08 framtills först 3-4 veckor sen så är inte så hemma på dessa lurar.

Mvh Tony

2. datagubben

datagubben Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Skriv dom istället om du inte vet vad det skall vara. :P:P

Skickat från min LT25i via Tapatalk 2