Problem: Displayen stänger av sig själv ibland och kräver reboot för att komma igång.

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av Xepp, 16 maj 2013.

1. Xepp

Xepp Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

ag har en S4 där displayen ibland (hänt 5-6 gånger typ på 1vecka) stängs av. Mobilen verkar fortfarande reagera på knapptryckningar och håller jag in power knappen kan jag få skärmen att visa bild under någon halv sekund för att sedan bli svart. Håller jag in power knappen så visas avstängningsmenyn, men inget annat. Restartar jag telefonen så fungerar skärmen igen.

Jag har inte rootat telefonen men undrar om det har och göra med någon app? Tex Tasker eller WidgetLocker?

Någon som upplevt samma eller har förslag på att fixa det. Jag kan inte systematiskt återskapa problemet.

2. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 114
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Låter galet. Ta bort tasker och widgetlocket för säkerhetsskull och prova, hjälper inte det, så skulle prova en återställning med så lite appar som möjligt installerat. Hjälper inte det så är det garantiärende/doa tyvärr.

3. Xepp

Xepp Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack.. får prova det.. känns lite surt eftersom jag spenderat för mycket tid (6-8h) på att modifiera så jag får telefonen som jag vill och så händer detta :P

4. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 114
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Japp förstår det. Aldrig roligt. Hoppas det löser sig och skriv gärna här hur det går...
    Lycka till!