Dmtech 724w

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Hassizle, 13 jun 2012.

1. Hassizle

Hassizle Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Först och främst vill jag säga att jag är ny på detta forumet, och att jag tycker att det är det bästa svenska androidforumet som jag har testat! Otroligt lärorikt och kul forum för androidnördar som mig.

Blev sugen på att köpa en platta igår natt när jag bläddrade igenom lite trådar i denna forumsektionen, men eftersom jag är student kan jag inte unna mig någon Galaxy Tab, Motorola Xoom eller någon annan monsterplatta utan det fick bli en billig platta.

Efter att ha läst på lite om Dmtech 720 som verkade väldigt intressant läser jag att det har kommit en uppföljare Dmtech 724w med dubbla RAMen, bättre processor och ICS förinstallerat för ynka priset 995:-!

Jag har sett mycket "hands-on" videos av telefoner så jag tänkte att det måste väl finnas någon för någon av Dmtech plattorna. Youtubar, googlar och söker men hittar ingenting!

För några timmar sen åkte jag ner till Siba och köpte mig en Dmtech 724w som jag öppnade i väntan på bussen hem och testade lite. Nu är jag hemma och har testat lite olika appar & spel såsom angry birds, fruit ninja, facebook och vanliga apps och måste säga att jag riktigt positivt överaskad! Allting som jag har testat hittils flyter på galant och utan en antydan till lagg.

Har dock hittat en bugg, i kameran kan man trycka på meny, då får man två val. Video och Panoramabild. När jag trycker på panoramabild så kraschar kameran.

Nu tänkte jag göra en liten "hands-on" video av plattan och tänkte kolla med er vad det är ni vill se? Någon speciellt spel? Någon speciell app? osv osv...

2. drnashlenin

drnashlenin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER