Tjena, Har en Z1 Compact som doa:des i Måndags men nu har samma fel hittats på den nya enheten också. Någon som vet om det går att DOA en tidigare Doad enhet? Kan man då välja en annan prudukt i samma prisklass för jag litar inte riktigt på att jag kommer att få en felfri prudukt längre. Sent from my D5503 using Tapatalk
Självklart kan du göra det. Vad är felet? Som jag förstått det så har butiken tre chanser på sig att fixa något innan man kan be om en annan produkt eller pengar tillbaka/tillgodokvitto.
Att den dubbelhäftande tejpen som håller fast glaset nog har hettats upp och losnar, för det knakar och knarrar när man trycker på glaset.
Jo, men det verkar som att modellen har ett konstruktionsfel för att alla de tre enheterna var från olika batcher. Sent from my D5503 using Tapatalk
Ja men det täcks ju oavsett av DOA antar att du pressar din telefon ganska hårt om detta hänt två gånger nu. Fråga om du kan testa en annan telefon Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Jag pressar den inte speciellt hårt, utan det är något annat problem. Sent from my D5503 using Tapatalk
Ska göra det, måste dock lägga in stock.mjukvaran först och låsa bootloadern Sent from my D5503 using Tapatalk
Tre vägrar att DOA, de säger att jag måste ha med mig personen som skrev på kontraktet, alltså min far men han är på en affärsresa till på Tisdag. Stämmer det att personen som skrev på kontraktet måste vara med? Cupcakes; Sent from my D5503 using Tapatalk
Nej det stämmer inte. DOA = inom 7 dagar. Spelar ingen roll vem som köpte telefonen. Kvittot som gäller
Upp till affären men ja - det kan behövas eftersom det är han som enligt 3 äger telefonen. Skickat från min iPhone via Tapatalk
Butiken vägrar DOA, och jag har tillgång till alla kvitton och avtal. Sent from my D5503 using Tapatalk
Inte alltid, men brukar gå. Fråga o men fullmakt hjälper. Beror på tillverkarens regler. Vissa kör 7 dagar, andra 14 och sen finns det ytterligare någon tid. Skickat från min iPhone via Tapatalk