Fråga: "Dockor" till Samsung Note

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av jenzor79, 13 feb 2012.

1. jenzor79

jenzor79 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Jag är på jakt efter en dockningsstation/högtalare till min samsung note. Finns det bara philips fidelio? Eller finns det andra märken? Har googlat men hittar inget annat direkt... Någon vänlig själ som kan hjälpa mig vad som funkar till den luren? Måste ju ha en bra köksradio:-).

/ J

2. boltis

boltis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201

MINA ENHETER

Är ju lite sämre utbud till android. Jag körde bara blåtandshögtalare, dvs ingen direkt docka. Men ska jag vara ärlig tröttnade jag rätt snabbt på att hela tiden låsa upp mobilen så jag köpte en logitech squeezebox till köket istället. Internetreadio, streaming, spotify osv direkt i apparaten. Passar mig bättre.. Kanske inte det svaret du sökte men ett tips ivarjefall

Edit : dessutom va den billig. Gav totalt 1400 kr för squeezebox, det uppladdningsbara batteriet samt fjärrkontroll. Sen kan du ju dessutom styra den med din Note ändå via app.

Last edited: 13 feb 2012
  3. jenzor79

jenzor79 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Åh detta låter ju bra! Har kollat upp lite på prisjakt och så men det finns ju olika modeller. Och jag är lite trög och fattar inte om det är spotify på alla modellerna?? Jag tänkte i så fall en Logitech Squeezebox Radio... Lagom prisklass för en köksradio. Vilken har du?

4. boltis

boltis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201

MINA ENHETER

Precis den du nämner, Squeezebox radio! Riktigt trevlig. O så gnäller inte tanten över att det är jobbigt att använda :) sen har man ju alltid luren i andra sidan av huset när man ska ha den så det blir aldrig av att man använder dockan.. Squeezeboxen står ju åndå alltid där.