Idag när jag vaknade märkte jag att min Blade inte var igång, så jag testade att starta den men ingenting hände. Lade den i laddaren och då vaknade den, trodde jag. Android'en kommer fram, och sedan också ZTE texten, men längre än så kommer den inte. Den startar bara om gång på gång och kommer till ZTE texten. Är den död eller finns det något sätt att ordna detta? /fleo EDIT: Nu kom den till lockscreen i ca. 2 sekunder men startade sen om igen :/
norsk reset tror jag att det heter. ta ut batteriet o stoppa in det igen. testat det? har du överklockat cpun för högt och kryssat i set on boot?
Ja, tagit ut det flera gånger. Har inte klockat överhuvudtaget, Stock 2.1ROM men med root. Ingenting händer när den inte är i laddaren.
Jo, men den fungerar ju inte fast jag har den i laddarn, eller kan batteriet orsaka fel fast den är ikopplad?
Det var batteriet, använder just nu en kompis. Någon som vet var jag kan beställa ett nytt, eller kan jag få ett nytt av telia? EDIT: Lade nu in mitt batteri igen, och det funkar! Batteriet tog en vila på 12 timmar...? Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk