Problem: Död efter uppdatering

Discussion in 'One X - Allmänt' started by Androidfan, Apr 20, 2012.

1. Androidfan

Androidfan Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Installerade igår den senaste uppdateringen till HTC One X.

Det tog lite tid men tillslut stängde telefonen bara av säg och nu är den stendöd. När jag kopplar i strömkabeln lyser den inte eller någonting. Vad har hänt? Det går inte att få igång den på något sätt.

Strömkabeln var i under installationen av uppdateringen så det kan inte bero på att batteriet tog slut.

Vad fan gör man? Orkar verkligen inte skicka tillbaka telefonen till Tele2..

2. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    det lilla jag har hunnit läsa om One X är att strömkabeln INTE skulle vara ansluten vid uppdatering enligt andra på detta forum

3. Nordis

Nordis Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Precis, strömsladden ska INTE vara i vid uppdateringen. Har du testat att hålla in powerknappen LÄNGE och se om den reagerar på det?

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk 2

4. Androidfan

Androidfan Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Har äntligen fått igång den igen efter att ha hållit inne power-knappen i drygt 2 minuter..märkligt

5. de-profundis

de-profundis Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

jag gjorde uppdateringen korrekt men råkade ändå ut för liknande problem.

Efter uppdatering var färdig stängde jag av luren.. - tvärdöd. Höll in startknappen ca 10 sekunder - ingenting. tryckte lite snabbare - ingenting - satte i laddaren.. - lysdioden började lysa rött. Väntade lite - tryckte in knappen kort och bestämt - success!

I just mitt fall fick jag känslan av att luren ser ut att ha stängt av sig helt och hållet men kanske tar längre tid på sig att göra färdigt "stäng-processen" än jag trodde?