Jag använder android assistant och jag är jätte nöjd. Den har också en startup funktion vilka program ska startas när man startar telefonen. tex diverse program. Jag känner att min telefon har blivit väldigt stabil på senaste tiden men jag måste nämna att det finns program som segar telefonen.
Så var noga vad du har på din telefon. Även push i e-mail drar sjukt mycket batteri så jag stängde av den funktionen. Jag ska göra ett försök och låta den vara i standby och se hur lång batteriet räcker. En gång har jag inte använd telefonen på typ 24 timmar och märkte att den förbrukade bara 5 procent.
En gång har jag spelat spel på den efter laddningen i typ 5 timmar om inte mer och då kom första varning att det fanns kvar 15 procent av batteriet. Måste säga fast det är i fel tråd men jag måste, dungeon hunter 2 är så grym. Att det är en så lång spel till mobiltelefon är helt otroligt. Finns fortfarande saker som irriterar mig lite grann.
Som tex uppstart att den blir lite hackig innan alla process körs igenom. Det är väl lite pinsamt att en dual core har problem med uppstart och när ett program installeras att man måste vänta för att undvika att den laggar.
Last edited: Apr 26, 2011