Någon annan en jag som har fått flera döda pixlar i skärmen? Har hittat fyra stycken som ligger mitt i. Det är dock rätt svårt att se dem men är tydligast när jag tittar på en mörk film. Har endast haft mobilen i strax över 2 veckor.. känns ju mindre kul!
Jag har två pixlar, icke döda. De lyser upp när det är mörk bakgrund och mörk omgivning. De sitter lite i utkanten och syns inte när telefonen används, men vid uppstart och youtube kan man se dom. Försök med något program som PixelFixer, men bara ifall de inte är svarta. Svarta pixlar är väl bokstavligen döda.
Jag har både röda och Gröna och nu när jag vet var dom sitter irriterar jag mig på dem hela tiden när jag kolla film..
Jag har några stycken... 3-4? De lyser upp och syns mest när man har mörk bakgrund. Jag undrar om det är trasiga pixlar eller, på nåt sätt, pixlar med för stort mellanrum mellan dem, som gör att bakgrundsbelysningen syns i mellanrummet? :-/
Jag är med er. Köpte Hero idag och mycket riktigt. 1 Vit pixel visar sig i startskärmen! Kan man lämna tillbaka den?
Ringde HTC och de sa att det inte skulle vara några problem. Jag pallrade mig iväg till Tele2 butiken och vips hade jag en ny. Fick även ny Invisible shield!
Köpte min Hero hos TM på en fredag, kom hem och laddade och väntade tålmodigt. Antiklimax när jag startade den och hade 3 GRÖNA pixlar, dessa sågs klart och tydligt när man bootade. Gick till TM och han påstod att jag bara hade 2 gröna och 3 som var på väg. Pixelgarantin ligger tyldigen på 3... Han sa att han skulle göra ett undantag eftersom det var pixlar som var på väg, så jag fick byta rakt av. Trist när man köper en mobil för 5k :- )
Och i butik har du rätt att få varan utbytt inom 7 dagar från köp annars är det skicka på reparation som gäller.
3 Pixlar på en sådan liten skärm är uselt av tillverkaren... De på TM snackade nog skit. Det ingår i arbetet att snacka bort kunderna. Större risk att du köper en ny då