Double twist med spotify

Discussion in 'Applikationer' started by look2, Aug 21, 2010.

1. look2

look2 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

InstaInstallerade Double twist på min desire och nu kan jag inte styra spotify med knapparna på mitt bt headset. Så fort jag trycker för att pausa eller byta låt så startar Double twist och gör det jag vill, men spotify reagerar inte. Finns det nån lösning på det.

Sedan så undrar jag hur jag skall få Double twist programmet på datorn att fatta när jag spelat en podcast på telefon så att den kan tas bort.

2. antonholmstedt

antonholmstedt Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag vågar inte svara på hur det ligger till med podcaster, men jag har en lösning på problemet med knapparna. Om du trycker på menu-knappen när du är inne i doubletwist, och sedan väljer Settings, så kan du där bocka av "Headset controls" och därmed slippa att det startar programmet :)

3. look2

look2 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Ahh.. det gjorde min dag lite trevligare. Verkar inte som att det automagiskt går att radera podcast som man har lyssnat på. Tråkigt då det är en underbar funktion. Samma sak med smarta spellistor, det enda som apple har gjort bra. Men har inte hittat någon mobil enhet som kan skicka playcount och annan data till ett program på datorn så man kan göra spellistor baserade på hur ofta, när osv man lyssnat på en viss låt.