Doubletwist?

Diskussion i 'Applikationer' startad av catch, 2 okt 2011.

1. catch

catch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Undrar var jag lägger mina podcasts för att doubletwist ska hitta dem? Vill helst använda ett annat program för att lägga över dem.
    Sedan undrar jag lite om Kies för Mac. Fick lägga in den gamla versionen iom att jag har lion, det fungerade men nu vill den bara uppdatera sig för att sedan FCa? Verkar inte helt stabil... Någon annan med det problemet?
    /S

2. catch

catch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har nu prövat att lägga över poddar med hjälp av doubetwist, med samma resultat. Musiken hittar programmet dock. Hmm...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

3. Mr*Gibson

Mr*Gibson Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

VAd är det du försöker göra? Spela upp podcasts med Doubletwist Player?

Jag vet tyvärr inte mycket om den spelaren, men om du lyssnar på mycket podcasts rekommenderar jag nog att använder en dedikerad podcastspelare/-catcher. Finns massor på market med lite olika egenskaper; själv kör jag BeyondPod.

Hittar du filen i [valfri] filhanterare? Kan du klicka på den där och spela upp den?

4. catch

catch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ja, jag tar dem från itunes och synkar över dem med doubetwist. Men spelaren hittar dem inte. Kanske måste ligga på ngt speciellt ställe? Har prövat med listen, det fungerar men är inte sexigt direkt.
    edit1
    nu hittar jag dem, dem ligger i musiktabben. Konstigt. Dem är ju märkta som podcasts. Är det bara i genre-taggen dem ska vara märkta som poddar eller är det något mer?
    edit2
    Nu har jag provat att göra samma sak med min pc, det fungerade direkt. Då kunde jag ju prenumerera i dT och sedan föra över. Måste vara ngn bugg i macversionen...
    (där kan man ju inte prenumerera än)
    edit3
    Fast det verkar som den läses in som musik också vilket gör det hela tråkigt om man ska shuffla.
    Får väl köra med Listen så länge!

Last edited: 2 okt 2011