Drar iväg av sig själv.

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av DesireMannen, 25 aug 2010.

1. DesireMannen

DesireMannen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, har ett lite udda problem med min Desire, från startskärmen väljer den att automatiskt bläddra till sidan längst till höger. Detta händer bara ibland och jag har ingen aning om varför :S

Trodde det var någon app som buggade sig så jag formatera SD-kortet och körde en sån återställning av telefonen, problemet uppstår fortf :(

tacksam för hjälp!

2. Wongo

Wongo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle gissa på att det är den optiska kulan som spökar.

När händer detta? Kan telefonen ligga still och det händer, eller är det typ när du skakar den eller liknande?

Testa att gå in i SMS, skriv ett litet sms och placera markören i mitten av smset. Sen kan du försöka att "återskapa" problemet där. Om det händer där också så är det troligtvis den optiska kulan.

3. Yoshien

Yoshien Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Jag skulle nog testa och reseta telefonen om det inte löser sig

4. DesireMannen

DesireMannen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det kan hända när som helst :/ kan lägga den på bordet i 10minuter innan det händer, ibland sker det efter bara några sekunder, helt slumpat :/ det är inget problem jag riktigt lider av men nått är ju snett :/ ska pröva dedär du skrev med sms'n :) men kan ju bli så att det inte händer något under den tid jag har sms't uppe :eek:

5. jonsjo

jonsjo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Samsung Galaxy s20+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy s20+
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Platta:
    Samsung Galaxy TAB s7+
    Hmm, nu när du nämner det så vill jag nog minnas att jag varit med om samma sak på min Desire. Dock bara 2 - 4 ggr och med så pass långt mellan tillfällena att jag inte reagerat på det riktigt förrän nu när jag läste detta. Och även i mitt fall till synes helt slumpartat.