Driven och målmedveten programmerare sökes

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Spiderwolf, 20 feb 2016.

1. Spiderwolf

Spiderwolf Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    TRE....
    Telefon:
    Iphone 8 + 64gb

MINA ENHETER

Operatör:
    TRE....
    Telefon:
    Iphone 8 + 64gb
    Platta:
    iPad 5th gen
    Hej!

Mitt namn är Nils-Julius Byrkjeland och jag driver för tillfället två företag, ett med applikationer och ett annat med försäljning av elektronik produkter.

Det företaget som sysslar med applikationer behöver jag nu en samarbetspartner som är en duktig programmerare för applikationer till Windows,Mac OS X, samt IOS/Android. Jag leter efter en samarbetsvillig och innovativt nytänkande person som verkligen brinner för vad den gör. Fortsätter du att läsa så antar jag att detta kan vara något för dig! Vi heter OfferCon och är ett företag som har för tillfället goda chanser att göra många appar åt många företag i Örebro(Just nu). Vi behöver återigen alltså en person som driver för vad den gör och älskar varje sekund av programmering oavsett om det strular eller fungerar. Kom ihåg att vi söker dig som gärna har gjort något av det nedanstående förut. Här är några krav som jag tänker mig skulle kunna passa in, tror du att detta ändå kan vara något för dig? Tveka inte på att höra av dig ändå!

Vi söker en person som är:

· Målmedveten

· Driven

· Bra kunskaper i IOS/Android programmering

· +Kan du programmera applikationer för Windows/Mac OS X vore detta även det toppen!

· Gärna bosatt i Örebro eller med hyfsat nära tillstånd

· Ålder: Spelar ingen roll

Vi tackar för oss och hoppas verkligen att vi hörs snart igen!

Ring mig på 073-082 00 88 eller skicka ett mail till [email protected]

Ta hand om er!

Med vänlig hälsning,

Nils-Julius Byrkjeland