Dubbla låsskärmar med grafiskt lösenord

Diskussion i 'Desire HD' startad av osmium, 19 jan 2011.

1. osmium

osmium Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

På min Hero hade jag alltid grafiskt lösenord för att låsa upp mobilen och tänkte fortsätta med det på min DHD.
    Problemet är att jag först får upp den vanliga låsskärmen innan jag kommer till det grafiska lösenordet.
    Så var det inte på min Hero och det är lite irriterande att behöva låsa upp telefonen för att kunna låsa upp den med lösenordet. o_O
    Är det så för alla eller är det bara jag? Går det att ändra någonstans eller är det bara att leva med?

2. maxa

maxa Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Last edited: 19 jan 2011
  3. snyggsomfan

snyggsomfan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Maxa: Jag tror du missförstod problemet, jag har det också och testade "No Lock" men den ger inte denna "finness". Det jag tror TS och jag önskar är att slippa först swipa för att komma till det grafiska lösenordet. "No Lock" inaktiverar även det grafiska lösenordet.
    Kan du bekräfta att "Keyguard disabler" inte fungerar på samma sätt innan jag ruinerar mig med 1,99Dolares?

EDIT: I kommentarerna har "Brandon" skrivit:

Also bypasses lock pattern? Sorry but phone security comes before convenience. Uninstalled And Refunded!

Så det varker vara samma skrot och korn....

Last edited: 8 feb 2011
  4. Azfor

Azfor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Du kan ju alltid ladda hem den någon annan stans först (gratis) bara för att testa, å sen ladda ner å betala om du gillart! :D så brukar jag göra om det inte finns någon gratis test version! :P