Dumma symboler

Diskussion i 'Allmänt' startad av wike1970, 20 februari 2012.

1. wike1970

wike1970 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej Alla

Jag har en Huawei U8150 Ideos som jag är lite arg på orsaken är varanna timme kommer det upp en symbol som ser ut som cirkel med två pilar i. Dessa säger manualen betyder att den håller på någon form av uppdatering eller synkronseri. Felet är att denna symbol dyker upp blir seg eller kan man inte göra något alls. Finns det något sätt att stäng av denna symbol? Eller måste man stå ut med den. För det värsta är om du t ex gått in på internet och denna symbol dyker upp, kan man inte använda sig av internet. Och det är jobbigt. Därför Huawei har inga planer på att uppdatera U8150 Ideos med någon nyare Android system. Systemet som U8150 Ideos har är Android v. 2.2. Att symbol dyker upp när man helst inte vill ha den gör mig lite arg på mobilen.

M V H
    Christer:cool:

2. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Inställningar -> konton -> kryssa ur automatisk sync?

3. Bjarne

Bjarne Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

Att symbolen kommer upp beror som enhvis skriver att din telelefon har börjat synkronisera i bakgrunden. Det enda sättet att stoppa detta på är inte att stoppa symbolen utan stoppa program att synkronisera i bakgrunden, och det gör du under inställningarna.

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk