Ni som har haft eller har fold. Funkar den med E-sim? Inne på Telia idag och de kunde inte riktigt svara på om de hade stöd för folden.
Har inte den fold men tog mig tiden att göra en googling på 30 sek och kom fram till följande: LTE model: one eSIM and one Nano SIM Countries and carriers with eSIM support Australia: Optus, Telstra, Vodafone Finland: Telia France: Orange Singapore: M1 Spain: Movistar, Orange Thailand: AIS United Arab Emirates: Etisalat via Specifications | Samsung Galaxy Fold – The Official Samsung Galaxy Site Så för att svara direkt på din fråga: Ja, den har stöd för E-sim. Men! I listan ovan finns inte Sverige med, vilket gör att det är upp till operatörerna att tillhandahålla det för denna modell. Förslagsvis hör man av sig till supporten hos operatören och hör de stödjer specifik telefonmodell då de i butik är säljare främst.
Tack för research. Kontaktade 90400 innan posten här som bad mig besöka butiken som i sin tur ringde supporten som sa att det inte gick, där sedan en samsung/telia kille som kom in sa att han hade själv en kund som körde Telia. Det slutade med att de skulle kontakta mig. Tack för din info. Du kom lika långt som jag.