Earfun Air Pro 4 för IPhone?

Diskussion i 'Wearables' startad av Dalesdator, 24 nov 2024.

1. Dalesdator

Dalesdator Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Har kikat på Earfun Air Pro 4 som är nedsatta till cirka 645 kronor på deras hemsida nu under BF. Hörlurarna verkar ha fått väldigt bra recensioner och omdömen vilket har gjort mig intresserad av att slå till på dem.

Hur som helst är jag lite lost vad gäller om de är värda att köpa även för Iphoneanvändare. Jag är ingen audiofil, utan vill bara ha ett par bra och pålitliga lurar som funkar bra för musik och samtal, och jag skulle nog gärna även ha ANC men är inte en dealbreaker. Enligt vissa användare på forum saknas vissa funktioner hos Earfun för IPhone vilket gör mig lite osäker, för annars får jag intrycket av att det är riktigt prisvärda lurar.

Andra nedsatta lurar jag läst mig till ska vara relativt billiga och bra är Huawei Freebuds SE 2 (319kr) och Soundcore Liberty 4 NC (639kr).

Någon med erfarenhet av dessa lurar? Eller som tror att några andra lurar för under tusenlappen är bättre? Jag betalar gärna så lite som möjligt för lurarna, men föredrar samtidigt att betala någon hundring mer för något som är pålitligt snarare än att vara dumsnål och köpa något som är billigare men som krånglar eller har kort livslängd.

Tack på förhand!

2. Boris92

Boris92 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    950
    Operatör:
    Bahnhof, Fello
    Telefon:
    Oneplus 7T

MINA ENHETER

Operatör:
    Bahnhof, Fello
    Telefon:
    Oneplus 7T
    ROM:
    LineageOS
    Info:
    Degoogled med MicroG
    Telefon 2:
    Oneplus 3T
    ROM:
    DivestOS
    Telefon 3:
    Samsung Gakaxy S2 i9100
    Ända nackdelen är att det inte finns AAC men kanske LC3 kan lanseras hos Apple. Tänkte också köpa dom för min Android men ingen kunde ge mig svaret om LC3 funkar i BT classic.

Du skulle i onödan betala LDAC och APTX patent licensen så leta efter något bättre, t. ex. Jabra som slutar med kommersiella hörlurar.

3. Dalesdator

Dalesdator Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Okej, tack för infon! Har det betydelse även för en sån som mig, som mest lyssnar poddar och musik från Spotify?

Läst så mycket bra om Earfun Air Pro 4 nämligen. Kikat lite på Soundcore Liberty 4 NC (samma pris) och Nothing Ear (a) (250kr dyrare) också. Några Jabra du tror är mer prisvärda/bättre?

4. Boris92

Boris92 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    950
    Operatör:
    Bahnhof, Fello
    Telefon:
    Oneplus 7T

MINA ENHETER

Operatör:
    Bahnhof, Fello
    Telefon:
    Oneplus 7T
    ROM:
    LineageOS
    Info:
    Degoogled med MicroG
    Telefon 2:
    Oneplus 3T
    ROM:
    DivestOS
    Telefon 3:
    Samsung Gakaxy S2 i9100
    Ett ögonblik, jag tar der tillbaka, dom har stöd för AAC men om du planerar att skaffa Android eller köra med Windows så kan LDAC och Qualcomm funka för dig.

Om du vill ha något annorlunda, kolla Fairbuds, med dom kan du byta batteriet men ljudet är OK.