Men snälla lilla.
Om du byter till Telia, och får en Desire HD, som går sönder efter 2 dagar, vad ska du göra då? Gnälla på Telia, eller gnälla på HTC?
Jättetråkigt att din telefon pajjat, jättetråkigt att du inte kan avbryta ett avtal som du själv gått med på och skrivit under på att du accepterar.
Men gör som alla andra, be om att få bli kompenserad då, ring och säg att du inte vill betala telefonkostnaden för första månaden för att du inte kunde använda telefonen för att den var på lagning, svårare än så är det inte.
Om kundtjänst är dumma i huvudet, lägg på och ring igen, då kanske du kommer till en snällare kundtjänst.
Och jättetråkigt att du är missnöjd med
Telenor, men gör som alla andra, byt då när du kan!
Om jag är missnöjd med Telia, då är jag det, men jag ringer inte och gnäller om att jag är bunden till ett abonnemang. Då ringer jag
isåfall, med snäll och artig ton, berättar läget, lägger fram frågan om man kan lösa sig ur abonnemanget på något sätt. Kanske kan de hjälpa en, annars får man fortsätta perioden ut.
Välkommen till verkligheten.
Click to expand...