Problem: Efter RMA

Diskussion i 'ASUS' startad av Shark, 20 mar 2012.

1. Shark

Shark Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Så har min prime været til rma ved asus i Tjekkiet.
    Grunden var at gps ikke virkede, wifi er ikke konstant, hopper af og på.

Fik at vide at de har skiftet gps samt bundkort.

Wifi er stadig dårligt og gps finder statdig ingen satelliter.

Hvad skal man gøre, sende den retur og bede om penge retur?

Sendt fra min Transformer Prime TF201 med Tapatalk

2. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo, jag själv kommer att avvakta nästa firmwareuppdatering och se vad den ger.
    (verkar vara på gång om man läser XDA)

Mina egen reklamation till MediaMarkt samt ASUS Sverige är att de förnekar några som helst problem med plattan. Kollar man XDA så verkar ASUS Nordic göra så... !! :P

Däremot kan de gärna hämta plattan och skicka den till Tjeckien....precis som din.

GPS funkar troligen utomhus även för dig, testa !

3. Shark

Shark Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Lige som asus.se så har vi fået en asus.dk på facebook og jeg skrev til dem.

Jeg fik straks et svar: At Prime er lavet af metallisk unibody og derfor ikke er beregnet som Professionel GPS. Og at GPS påvirkes af vejr, bygninger og andre ting.
    Bruger man wifi+BT på samme tid, påvirker det ydeevnen, da det er samme chip.

Jeg skrev så tilbage at generelt er jeg tilfreds med hvordan den kører, Wifi blev en anelse bedre efter en soft reset (papirclips sættes i ved siden af microsd slot) Der øgede jeg wifi på samme sted med 50%. Men at GPS bare slet ikke virkede, det er eneste anke punkt jeg har.

De har så idag skrevet at jeg burde sende den ind som RMA og kontakte Asus DK.

Men der er jo lige kommet derfra og forventer jo at de tester efter reparation.....jeg får ingen sats overhoevet. Hvilket Asus mener at det skal jeg gøre.

Men hvis der kommer en .19 snart afventer jeg den.