Efter söker svar om facebook och skärm

Diskussion i 'Galaxy S' startad av davidhellmyrs, 7 september 2010.

1. davidhellmyrs

davidhellmyrs Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej. Jätte nöjd med min samsung. Två frågor bara.

Har facebook sa original klient installerad. Dem via market. Ej den facebook s via samsung market. Hur får man telefonen att automatiskt synka nya medelanden och indikera när man exempelvis fått nya facebook mail i dess inbox utan ayt bwhöva logga in appen.

OchFinns det någon appwidget som hindrar sömnläge skärm och tangenrlås och att skärm tonar ner? Irriyeandw i bilen när öan köra och vill byya i spotify.

MvhDavid

2. robnil

robnil Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    S20 plus
    ROM:
    stock
    Platta:
    Note 10
    Platta 2:
    Nexus 7
    Jag labbar för fullt med en app som heter Tasker (kostar pengar men finns i 7 dagars trial). Denna är en specialare som låter dig ställa in allt möjligt. Jag har t.ex. gjort en profil som heter "bilen" som autostartar när jag trycker in laddsladden i bilen. Profilen sätter skärm-timeout till 24 timmar, höjer ljuset till max och startar en bil-homescreen där navigering, musik och lite sånt där ligger i stora fina ikoner. Dessutom slår den på GPS och blåtand automatiskt. Sen när jag tycker ur sladden så återgår den automatiskt till sitt gamla strömsnåla jag och stänger även ner bil-skärmen. :)

Telefonen segar lite dock tyvärr så jag försöker reda ut om det är taskers fel eller nått annat.

3. davidhellmyrs

davidhellmyrs Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Följdfråga på detta då?

Känner ditt program på något omöjligt sätt av om det är billaddaren eller hemmaladdaren i så fall?

Jobbigt om den gör så hemma med.

Låter som ett intressant program för många.

Men tycker ju egentligen att just för min del borde man kunna lösa det "i Spotify" klienten i sig om utvecklaren där la in den funktionen. Så länge Spotify var i helskärmsläge, så tona inte ner.

Annars borde det ju finnas en widget för detta?

Facebook dilemmat tror jag att jag löst själv.
    Man klickade bara på menyn / inställningar i Facebook applikationen. (tryck snabbt, inte hålla inne som jag gjorde innan).

Tack!

4. mickeko

mickeko Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    414
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Tasker kan ställa om saker beroende,på vilket program som körs också. :)

Så du kan ha typ;

Om spotify är igång och laddaren är ansluten ställ in högsta ljusstyrka och ändra skärmtimeout.
    Sent using my personal Dis-organizer GT-I9000