Efter uppdateringen älskar jag telefonen, som en helt annan lur

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Cerebral, 17 jul 2011.

1. Cerebral

Cerebral Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Efter att ha använt min Optimus 2X nu både före och efter uppdateringen måste jag verkligen säga att det är en helt enorm skillnad. Har börjar älska denna telefon!

Jag var verkligen påväg att sälja av skräpet (som jag tyckte då) för några veckor sen, men efter att jag gjort senaste uppdateringen och dessutom resetat telefonen så måste jag säga att jag älskar denna lur, nu funkar den exakt som den SKA. Inga frysningar, inga omstarter, inget segande i menyer efter lång upptid, inget felmeddelande i WIFI, MYCKET bättre hastighet när man surfar osv. Som jag skrivit tidigare så krävdes dock återställninen för att buggarna skulle försvinna, dvs inte enbart uppdatering.

Har lekt med en polares SG2 i veckan, och tycker faktiskt att min LG sköter sig nästan bättre. Har t.ex. märkt att LG:n är något snabbare när man surfar (vi testade med samma webläsare och samma abonnemang), innan uppdateringen var SG2:an mycket snabbare vid detta moment.

Bara ville säga detta, och uppmana er som fortfarande inte gjort uppdatering och reset att göra det.

Synd att inte LG släppte telefonen med denna uppdatering, tror tyvärr att de redan förlorat många kunder pga av allt tidigare strul.

2. spiky

spiky Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Kul att du tycker så. har nästan aldrig haft ett enda problem med min telefon och jag tyckte inte att 10c gjorde skillnad.

3. r1000

r1000 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Min fick en märkbart snabbare menyhantering efter uppgradering till 10c.

4. super_nollan

super_nollan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Har oxå uppdaterat till V10C och har haft en omstart och någon situation där min telefon har låst sig o tagit mycket god tid på sig innan den hoppar igång igen (frysning?).... Menyhanteringar låsa upp vid start etc är snabbare.

5. Cerebral

Cerebral Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Har du återställt den? :)

6. super_nollan

super_nollan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jajemen!