Efterträdare till original tab?

Diskussion i 'Samsung' startad av baracken, 6 mar 2011.

1. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Ingen som vet om SAMSUNG funderar på en efterträdare till 7-tumstableten? Skulle vilja se AMOLED och dual-core men vill inte ha större en 7 tum känns det som :)

2. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Kan kanske va på G beroende hur man tolkar dessa siffror.
    7 = nuvarande eller är det en ny på G.
    8 och 9an = 8.9" Tab
    10 = Galaxy Tab 10.1
    kan kanske också vara så det är 7.8" och en på 9" som kommer. Eller så är Samsung så tokiga att de släpper en Tab för varje tum mellan 7 till 10. Vilda gissningar och drömmar :)

Skulle va trevligt om det kom en ny Tab från Samsung som använder Exynos istället för Tegra 2.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Bifogade filer:

3. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Ja jag tycker att 7" räcker gott och väl :)
    Men frågan är också hur långt amoled är större skärmar, hittills så är väll 4.3" den största skärmen med amoled-teknik, eller har jag fel?
    Det som skrämmer mig lite är ju om dom släpper många så kan man ju fundera över hur det blir med uppdateringarna till dom. Kanske skulle satsa på HTC FLYER i stället, eller vänta på en efterträdare till den. Får se hur tekniken fortgår :)

Men vore kul om man blev uppdaterad på nyheterna om eventuella efterträdare =P

4. cake.

cake. Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Teaserbild!

Så nu har det kommit en till teaserbild på nya Galaxy Tab 8,9" och enligt engadget så kommer den hålla runt 8,8 mm i tjocklek.

5. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Den blir alltså smalare än min DHD =P coolt :) men hoppas fortfarande på en 7" =P men ska bli intrassant när man får mer info om den här :)