Ekar i samtal för motparten

Diskussion i 'Desire HD' startad av Avarell_Dalton, 30 september 2011.

1. Avarell_Dalton

Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    743
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Jaha. Dags att ta tag i detta nu. Mina motparter orkar inte fortsätta samtalen när ekandet drar igång. Då ringer jag tillbaks och ekona är borta

Har läst litegrann om andra med samma probblem och flertalet verkar kunna härleda problemet till eventuella skal och vissa gissar på problem med noise reduction.

Nu är jag intresserad av vad ni DHD-användare säger. Ekar era lurar? Brorsan har en likadan och han har samma problem. Han har dock silikonskydd och jag har inget alls.

Att lämna den till Anovo är ju bara att fetglömma. Jag gissar på retur utan konstaterat fel och uppgraderng av mjukvara.

2. utor

utor Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    288

MINA ENHETER

Enligt min erfarenhet så funkar det igen när man lägger på och ringer upp. Därför tror jag att det är nätberoende och inte har med telefonen att göra. Har upplevt liknande problem med tidigare telefoner också.

3. Thansinee

Thansinee Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Mitt ekande försvann när jag sänkte samtalsvolymen... Körde alltid max i början.

4. Avarell_Dalton

Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    743
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Ja jag har ju nedsatt hörsel så jag har ju gärna volymen på max.

Och jag kan också misstänka att det kan vara nätberoende. Jag bytte till Telenor när jag skaffade min DHD så jag har ingen erfarenhet av telenor sen tidigare. Däremot har jag inte upplevt detta extrema ekande i nån annan telefon jag haft sen GSM var nytt. Och det har ju blivit några telefoner sen dess