Säljes: eller bytes: Vit Galaxy S4 UTAN Knox!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av freddano, 22 mar 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. freddano

freddano Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tjena!

Tänkte sälja eller byta min vita Galaxy S4 till fördel för en Z1 Compact.
    S4an är i bra skick, haft displayskydd sen ny. Tyvärr så har bokstäverna på baksidan av skalet ramlat bort, är väl antagligen slitage från att man har tagit den upp och ner ur fickan. Det kanske kostar 10:- eller nåt på eBay, men jag har inte brytt mig om det.

Batteriet är utbytt på garanti för ca. 2-3 månader sen från Samsung, det vanliga "uppsvällningsproblemet".
    Jag har inte uppdaterat den till nya bootloadern så den här telefonen har inga Knox-problem och kör för tillfället en KANON 4.4.2-ROM.

Jag har kvitto, som dock inte står på mig utan killen jag köpte den avs flickvän. Dock kan du få en kopia på kvittot som jag och han skrev också.
    Originalkartong och originalladdare finns också.

Bilder kan jag lägga upp på den imorgon.

Telefonen finns nere i Trosa men kan tas med till Liljeholmen måndagar och tisdagar.
    Skickas helst inte, men vi kan säkert klura ut någon lösning.

Pris då?
    Ja, jag har faktiskt inte riktigt koll på vad man kan ta för dom här. Jag säger 3000 eller byte mot en Z1 Compact så får ni väl säga emot mig.

Puss och kram!

Last edited: 22 mar 2014
  2. nictc

nictc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    269
    Telefon:
    iPhone 8+

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 8+
    Kolla längre upp så är det en som är ute efter en vit s4 och ger 2500 kr. Vilket är mycket. Mer kan du inte förvänta dig för en s4. Är i mobilen vet inte hur man länkar trådar här.

tapatalked

3. freddano

freddano Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tackar!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.