Email app for hotmail visar gamla kontakter

Diskussion i 'Applikationer' startad av berggren4, 20 sept 2016.

1. berggren4

berggren4 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Installerade ovanstående app på min htc och la till mina 3 epost konton ,helt plötsligt så har jag kontakter jag inte haft på flera år, var hittar programmet dom???, har kollat i web versionen på alla 3 kontona och där har jag inte kontakter, hittar heller inte mailadresserna i min telefonbok och den synkar inte med FB eller nåt annat för flera av epostadresserna har inte nåt av dom

Nån som kan förklara var jag hittar dom så jag kan redigera kontakterna

2. drzap

drzap Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 191

MINA ENHETER

kan vara att programmet listar alla de du fått email av. programmet kanske tar adresserna från gamla email

3. berggren4

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har samma email som alltid och inget av dom programmen jag hade innan denna appen kan ha haft de epostadresserna.. för vi snackar epost adresser som är 15 år gamla... skitskumt... möjligtvis adresser som jag hade när man körde msn Messenger men då borde jag ju hitta dom i min Hotmail adressbok på webben också.. men dom finns ingenstans

4. drzap

Mottagna gillanden:
    1 191

MINA ENHETER

har du gamla mail längst ner i inkorgen, i arkiv, i andra mappar. programmet kanske har hittat dessa och tagit adresserna ur dessa.

5. berggren4

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej finns inget där, flera av epost adresserna har jag aldrig mailat, några kontakter från Messenger som jag vet... Har mailat utvecklaren av appen utan svar..

6. drzap

Mottagna gillanden:
    1 191

MINA ENHETER

då har jag ingen aning, måste ha nåt med messenger och integrationen med hotmail att göra.

7. berggren4

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja jag va inne på det också men då tycker jag kontakterna borde funnits i Hotmail kontot som jag använde till Messenger...