Köpte en till min flickvän i julklapp. hon är jättenöjd, jag är dock lite mer kritisk.
- Hon lyckas ofta muta pågåenda samtal med örat, själv har jag aldrig lyckats med detta, varken men min gamla Hero eller SGS. Kan ju iofs vara användarfel.
- När min SGS har 3G eller H på datamottagning har Bladen ofta bara Edge. VI har båda
Halebop.
- Ibland slår den av Wifi eller om det bara är att symbolen i notfikationsfältet försvinner som. Kör med Power widgeten och det ser ut vara på där, men står Edge/3g i notfikationsfältet. Tror den helt enkelt tappar Wifi.
- Den har ibland stängt av sig själv (ej batteribrist). Kanske 2-3 gånger sedan jul, men verkar ändå skumt.
- Nu har det kommmit in lite damm på insidan displayen i nedre höger hörn. Min flickvän har städmani och är väldigt försoktig med alla sina grejer så känns väldigt dåligt. Ska försöka få fixat/byte på garanti men ahr för mig man ej brukar få det på damm innanför display.
- Sedan tycker jag de fysiska knapparna längt ner kräver att man trycken in som lite för mycket. Jobbigt när man skall backa osv.
- Kameran riktigt kass, men det vissta jag iofs innan och det är inte hela världen.
Jag skulle nog inte köpa en Blade till henne igen idag, snarare en Wildfire eller någon telefon som kanske är lite mer kvalitet i, även om på bekostnad av sämre skärmupplösning.
Click to expand...