En varningens ord för Avg antivirus

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av jimpa77, 16 jun 2011.

1. jimpa77

jimpa77 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    298

MINA ENHETER

Installerade avg gratis antivirus från android market ikväll på min
    Galaxy mini S5570.Det skulle jag aldrig ha gjort,telefonen ballade ur totalt
    efter installationen.

Efteråt kom jag inte åt menyn då jag fick detta: process com.sec.android.app.twalauncher has stopped

Fick alternativet "tvinga avslutning" eller vad det heter,pyttsan heller att det hjälpte.Rutan poppade upp hela j*vla tiden,ilskan vart större och större hela tiden.Svetten lackade och hornen började växa..

Kom tillslut åt att kunna ta bort avg från telefonen,men rutan poppade upp konstant med en härlig vibration konstant.
    Lyckades tillslut komma åt "siffer knappsatsen" så jag kunde trycka in *2767*3855# för en riktig återställning med följd att jag förlorade alla mina apps.

Ja det är väl inte hela världen precis,men jävligt irriterande.Så tänker du på tanken att installera avg antivirus!? Glöm det om du inte vill bli förbannad som jag vart ikväll.....

csidroid gillar detta.
  2. Mini Android Mobile

Mini Android Mobile Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

prova att koppla in den till dator och ha programet Kies 2.0 kan återställs till fabriks läge om detta inte lyckas så är det nog tyvärr lämmna in för service