Enkätundersökning: Examensarbete - Deltagande hos användare

Diskussion i 'Off Topic' startad av Zanzor029, 22 apr 2015.

1. Zanzor029

Zanzor029 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Vi är två studenter som studerar Media Management på Linnéuniversitetet i Kalmar. I nuvarande stund arbetar vi med vårt examensarbete i form av en kandidatuppsats. Vi undersöker läsardeltagande hos online-aktörer som bedriver nischad journalistik och denna enkätundersökning är en del av denna forskningsstudie.

Enkätundersökningen riktar sig till er, de aktiva användarna på sidan, och ämnar identifiera användares vanor och attityder kring deltagande. All data som samlas in genom enkätundersökning är fullständigt anonym. Varje fråga måste besvaras för att skicka in enkäten. Ditt deltagande i undersökningen är mycket uppskattat och det tar cirka tre minuter att besvara enkäten.

Resultatet kommer att redovisas i en c-uppsats inom medie- och kommunikationsvetenskap som kommer att publiceras i början av juni månad. Vid publicering kommer den att finnas tillgänglig i denna forumtråd.

Tack för din medverkan!

Om du har några frågor om enkäten är du välkommen att kontakta oss ansvariga för studien:

Erik Eliason
    [email protected]

Johan Persson
    [email protected]

Länk till enkäten:
    http://goo.gl/k3zZQk

Last edited: 22 apr 2015
  2. torbjorn

torbjorn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    187

MINA ENHETER

Påpekar att Egen Företagare inte fanns med som alternativ. Så jag valde Anställd men det är naturligtvis inte alls rätt.

En något slarvigt hopsatt enkät med frågor som tycktes ha något annat forum i tankarna än detta. Hinner ni, så lägg några timmar på bättre formuleringar och återkom med version 2.

-tapa-

3. daltemyr

daltemyr Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    365
    Operatör:
    Telia, Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia 1 IV

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia 1 IV
    ROM:
    Stock
    Info:
    Privat
    Telefon 2:
    Apple iPhone SE 64GB
    ROM:
    Stock
    Info:
    Jobb
    Telefon 3:
    Sony Xperia 1
    ROM:
    Stock
    Info:
    Reserv
    Platta:
    Samsung S6 Lite WiFi
    ROM:
    Stock
    Är det inte lite väl stort spann mellan "flera gånger i veckan" och "mera sällan"? Nästa steg är ju "Aldrig"

4. Zanzor029

Mottagna gillanden:
    0
    Tackar och bockar de som har svarat än så länge, era svar är till stor hjälp för oss! Angående sysselsättning så förstår jag dig Torbjörn, som egen företagare är du såklart inte anställd, men vi syftar i den punkten på de som är en del av arbetslivet - vilket för de flesta då innebär att de är anställda.

5. torbjorn

torbjorn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    187

MINA ENHETER

Du menar: är man inte anställd är man inte en del av arbetslivet?

6. Zanzor029

Mottagna gillanden:
    0